Things that make you go hmm.

I en tid då alla ska vara så jävla originella, egna och speciella på alla sätt och vis så tänkta jag nu gå emot strömmen och istället kopiera en lysande idé som kommer från en av morgonshowerna på radio.

Jag tänker påbörja min egen "Saker som kan dra åt helvete-lista" där saker som får mig på koken kommer att placeras. Vänligen observera att listan inte är satt i inbördes ordning och att den är dynamisk.

Saker som kan dra åt helvete

* Husvagnar

* HV 71

* Olivers konkurrenter inom jultidningsförsäljning

* Grannar som lägger näsan i blöt

* Fiskbullar

* Reclaim the street

* Attac

* Svagt kaffe

* Leksands IF

* Lukas Moodysson

* Gamla tanter som backar på min bil

* Träningsvärk

* Pontus Kåmark




To be continued....kom gärna med egna förslag.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Tobias ett seriöst förslag från mej.........Regnet kan dra åt h-vete!

2008-09-05 @ 13:13:09
Postat av: pappa marco

På förortsslang:FUCKING jävla inventering kan dra åt FET helvete!!!!

2008-09-05 @ 21:22:45
Postat av: pappa marco

På förortsslang:Fucking JÄVLA inventering kan dra åt FET helvete!!

2008-09-05 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0