Redan dom gamla grekerna...

sade: " Att sjunka ner i soffan en fredagkväll med en flaska vin är som balsam för själen och att anse som en dygd och mänsklig rättighet"...so, here I am. Vinvalet för dagen blev tipset från Direktör Montell dvs. Gnarlie Head. Ett förtjusande vin trots det faktum att det försetts med skruvkork vilket fick mig att kallsvettas lite när kvällen pärla skulle plockas ut.

Grannfejden nådde nya höjder idag när alkoholisterna på 2D återigen trumfade med en "anonym" tistel i Gefle Dagblad, denna gång rörande Penillas abnorma brist på parkeringskunskaper. Jag vet att det bästa är att bara ignorera packet och låta det vara men någonstans i min hjärna bearbetas en jovialisk plan för hämnd.

Jag ser att bögikonerna Vilage People kommer till Leksand i december för att uppträda. Varför Leksand undrar ni? Jag tror att det finns två orsaker. 1. I den hålan anses fortfarande Village People som en ny och ganska modern poporkester med tillika ganska festliga kostymer. 2. Janne Houkko har lovat att visa dom lite nya infallsvinklar på moves....sorry, införselvinklar ska det naturligtvis vara. 


Hockeylördag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0