Käre granne

Eftersom Du/Ni uppenbart letar efter saker att kritisera mig och min familj för, idag var det en snett parkerad bil (jag kommer för övrigt från en familj med extremt dåliga parkeringsgener) så tänkte jag ge Dig/Er lite hjälp på traven då Du/Ni nog oftast inte är nykter nog att upptäcka alla små tecken.

* Vi kan vid något tillfälle ha råkat lägga ett papper i påsen för plast i sopsorteringen

* Vi har någon gång med avsikt fimpat en cigarett på den allmänna asfalten

* Vi brukar vid enstaka tillfällen ta hit männsikor med utomeuropeiskt ursprung

* Vi har ibland gäster från Andersberg

* Vi duschar jättesent ibland

* Våra barn leker ibland utomhus och kan orsaka störande moment när ni sitter vid köksbordet och super

* Vi får ibland besök av våra familjer, jag förstår om det kan kännas störande för er då jag vet att er egen familj i största     möjliga mån undviker er

Jag kommer säkert på fler saker men nu har Ni/Du några uppslag att börja med. Glöm inte att skriva ointressanta insändare till tidningen och att vika undan blicken när Ni möter mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hon som du bor med

LOVE!

2008-09-24 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0