Bis morgen..

smäller det, elitseriepremiär och passande nog så kommer Färjestad till Gävle för att ta sig an Brynäs. Detta faktum gör inte att det pirrar i kroppen.....det fullständigt vibrerar och skälver. Fy fan vad skönt att säsongen äntligen drar igång och att våndorna över om det finns något att se på tv inte behöver återvända förrän en bit in i maj. Hur rolig säsongen kommer att bli för oss FBK-are återstår dock att se, laget ser intressant ut men jag är inte säker på att det räcker för en finalplats vilket är det enda som kan betecknas som godkänt.

Vad gäller morgondagens match så är det i.a.f. positivt att jag får sällskap av ett par kunder som också har sympatierna hos rätt lag, det är jag ju inte direkt van vid milt uttryckt. Förra säsongen så fick man ju efter idel förluster lämna arenan med hopkurad kropp och hängande huvud en kroppshållning jag som kuvad toffel är tämligen välbekant från mitt vardagliga liv.

Idag fick jag ju vara med i tidningen också, visserligen under dagens tistel men all publicitet är bra publicitet. Jag måste beundra min granne som tydligen har så mycket energi att hon tycker att det är värt att lägga en del av den på att skriva ett brev till GD. Man ska ha klart för sig att hon skrivit det för hand och skickat på posten, jag kan nämligen aldrig tänka mig att fyllkärringen varit nykter eller kompetent nog att maila.

Nä hörrni, nu tar vi fram den breda strålen och kissar lite på Brynäs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sambon

Men hörru!



TOFFEL???!!!



DU???!!!



Inte i det här förhållandet i alla fall!



Adios....

2008-09-18 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0