Totalt jävla hockeymörker

Det var längesen jag var så här makalöst uppgiven inför Färjestads totala inkompetens. Det är så sjukt dåligt att inte ens kunna göra 2 mål i snitt per match och spelet i övrigt suger ju rejält det också. Vart är farten, finessen, passningarna på bladet. Altt jag ser är ju ett gäng rädda killar som åker och slår alibipassningar i blindo för att slippa ha pucken. Kvalserien, här kommer vi. Den enda trösten just nu är ju att Frölunda åker på rejält med pisk i Luleå. Nästa vecka kommer Lee Goren och förhoppningsvis är Norda snart tillbaka för något drastiskt måste hända och det snart. I övrigt finns inget värt att nämna, allt överskuggas av min extrema besvikelse över uteblivna poäng. Piss.

Kommentarer
Postat av: Kenny Paveys högernäve

Nä nu får du ta och släppa det där med hockeyn....för det har ju redan Karlstads publiken gjort.Trevlig helg...Nu öppnar jag en flaska cline från 2005(zinfandel regerar)

2008-10-10 @ 20:47:33
URL: http://www.pal.pp.se/dIF-trojan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0