Men va fan...en till idiot som tror att hans liv är så jävla intressant

Så skulle ju faktiskt kunna vara fallet då uppstartandet av den här bloggen är ett faktum. Jag tycker att det är roligt att läsa bloggar, och då menar jag dom bloggar som är välskrivna(gärna med humor eller viss bitterhet) eller som sätter det dom skriver om i kontexter som gör dom intressanta. Bloggar som bara beskriver vad en människa gör, har på sig eller vem han/hon fikar med ger mig inte speciellt mycket. Min ambition är naturligtvis att den här bloggen ska tillhöra den tidigare kategorin, om jag lyckas är upp till andra att bestämma.

Vad kommer jag då att skriva om? Förmodligen allt möjligt men en inte alltför avancerad gissning är att det kommer att ligga en viss betoning på sport och då framförallt ishockey som är mitt stora och brinnande intresse. Jag lovar dock med hänsyn till vad jag skrev i inledningen att vara väldigt sparsam med detaljer som t.ex. min klädsel eller om Hasse valde kanelbulle eller dammsugare vid fikat.

Vi gör ett försök iaf.

Kommentarer
Postat av: Eriksson

Haha Hasse är väl aldrig m på fikat ;)

2008-05-21 @ 18:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0