Blåpiller?

Jag hörde ett nyhetsinslag på radion idag om Max Mosley som är president i FIA(Internationella Bilsportsförbundet) och därmed högsta hönset inom bl.a. F1-cirkusen. Nu sitter dock den gode Max väldigt löst på sin post då han fångats på film tillsammans med ett antal prostituerade under en 5 timmar lång sexakt.

Tanken som slår mig när jag hör detta är: Om man som Mr Mosley är 68 år gammal och är kapabel att genomföra en 5-TIMMARS sexakt med ett odefinierat antal kvinnor, borde man då inte få typ...en medalj istället för en massa skäll.


Kommentarer
Postat av: Eriksson

Hehehe...håller med dig jag. Haha klarar gubben det så kan han fasiken få vara kvar på toppen ett tag till =))

2008-05-21 @ 18:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0