@Sergel Plaza

Kort recap av dom senaste två dagarna:

Söndag: Väcktes vid 07.00 då presenterna skulle delas ut till Oliver som fyllde år och hade av den anledningen varit vaken sen 04.00. Jag insåg relativt snart efter väckning att draget att sänka 3 järn det sista jag gjorde innan jag gick hem på natten var en sån där idé som känns bra just för stunden men som man i efterhand svär att aldrig göra om.

Efter en tämligen hektisk förmiddag satte vi oss i bilen vid 13-snåret för färd mot Kungliga Hufvudstaden, där NK´s rea lockade och efter att skrivit under kortslippar så pennan glödde återvände till hotellet där Robin mötte upp för att se fotbollen nere i Kungsträdgården tillsammans med 5000 galna spanjorer och 16 drabbade tyskar.

Måndag: Kort sväng på stan innan vi styrde mot Djurgården och Gröna Lund. Någonstans på vägen blev jag träffad av en Turreklubba modell större och när vi skulle knalla in på Grönan tyckte helt sonika fröken i kassan att hela familjen skulle ha fri entré och fria åkband. Jag hörde mig försiktigt mig för om huruvida man kunde byta fria åk mot fria öl men därav blev intet.

Största begivenheten under dagen var nog att jag mötte Olof Mellberg i chokladhjul. Matchen slutade oavgjort och jag tänkte föreslå avgörande på straffar men ångrade mig då detta kanske hade framkallat traumatiska minnen från 2004 hos Olof och det ville jag inte att hans barn skulle behöva upleva.


Imorgon: Vingåker och Karlstad


Chip!

Kommentarer
Postat av: matta

Det heter faktiskt Tjipp!

2008-07-01 @ 11:08:48
Postat av: Eriksson

Oj oj verkar inte gå nn nöd på dig iaf =). Annars om du lessnar kan vu ju byta en dag...

Ses på måndag då du beträder fröken G's rum...hihihi

2008-07-03 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0