Kvinnor...

är ett märkligt släkte. Jag har förstått och accepterat det faktum att vi tänker olika och att jag aldrg kommer att komma underfund med exakt hur deras hjärnor fungerar men efter att ha ögnat igenom förstasidan på expressen.se nyss så måste jag ändå få fråga: Hur tänkte ni nu?

Ni får en fråga om vilken känd man ni vill drömma er midsommarnattsdröm om. Vissa av er har tydligen god smak och säger Brad Pitt, Johnny Depp och Patrick Dempsey men 24% av er.....24% svarar Björn Gustafsson. Allvarligt, killen ser ut att vara 16 år med babyhy och vildvuxna lockar. Lägg till det att han inte är speciellt rolig och dessutom kommer från Götelaborg så har ni en kombination som jag hur jag än vrider och vänder på den inte kan uppfatta som attraktiv.

Mer breaking news från Expressen är att Marcus Schenkenberg provfilmade för en roll i Sex and the city. Jag hade greppat att man skrev om det om han hade fått rollen men värdet i att ens ta upp en misslyckad audition förstår jag inte.

Sverige-Ryssland imorgon. Jag känner mig relativt säker på att Sverige grejar avancemang och tippar 2-0, Taco och Henke pyttsar.

Oliver 8 år är utan tvekan en affärsman i vardande, det dealas till höger och vänster och hans mest tacksamma försökskanin när det gäller att få saker att utfalla till hans fördel är naturligtvis lillebror. För ett par timmar sedan hördes hans myndiga stämma när han och Elliot spelar tv-spel och Elliot vill utföra någon del av spelet som inte var överenskommen i förväg: -Du vill väl inte bryta vårt avtal? i sann maffiaanda.

Olivers sommarlov ska spenderas på kundbesök med hans pappa.


Aight

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror faktiskt att din sambo skulle kunna svara Björn? Sist jag kollade var hon medlem i "Vi som ska gifta oss med Björn Gustafsson" på Fecebook. :)

2008-06-18 @ 13:46:25
URL: http://marialindqvist.blogspot.com
Postat av: Sambon....

Stämmer aldeleds utmärkt! Friar inte smabon snart så lägger jag in en stöt....



Kram

2008-06-18 @ 20:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0