Fredag den 13:e

Jag har aldrig varit den skrockfulla typen men efter idag så funderar jag starkt på att omvärdera mina uppfattningar om dylikt.

Det började med att jag i morse kollade mitt saldo på kontot och nehejdå ingen som hade förmått sig att slumpmässigt göra en större insättning på detta. När jag sen kommer till jobbet efter att ha färdats dit i en bil som var precis lika skitig som jag lämnade den igår kväll så är det minsann ingen som rullat ut röda mattan och håller upp dörren, istället får jag t.o.m. hälla upp kaffe själv, Olyckorna fortsatte under dagen med att jag t.ex. inte blev bjuden på lunch, inte fick någon löneförhöjning, inte fick massage på arbetstid och allt annat möjligt ont. Konklusion kolon fredag den 13:e är inget för oss drabbade jävlar.

Möjligtvis har oturen avtagit något nu på kvällen som jag får spendera i stillhet med fotboll och en flaska vin, det enda oturliga med det är att Pontus Kåmark, Robert Perlskog och Magnus Hedman uppenbarligen inte fått sparken under dagen.

Undrar om jag ska strecka hejvilt på allehanda V75 och lottokuponger imorgon i tron om att allt någon gång jämnar ut sig.

Trevlig Helg 

Kommentarer
Postat av: Kollegan

För mej så va det verkligen fredagen den 13:e åskan tog nämligen mitt trådlösa nätverk...sorg! Nu e jag fast vid köksbordet kan inte längre röra mej fritt. Men Tobias vi uppfann ialf nåt nytt igår kväll vi kom på att man trots avstånd parta tillsammans via msn....Susanne säger: Skål! Tobias säger: Skål Hihi!

2008-06-14 @ 09:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0