Ungkarl ikväll

och därmed är huset fullt av alkohol, hög musik och galanta damer.......eller inte. Nej, det är snarare så att jag sitter själv i soffan med bara en tv som sällskap och läskar min strupe med Fanta Bgood, en nyhet som släpps vecka 32 och som faktiskt är en ganska trevlig ny bekantskap.

Det är helt sjukt vad tyst det blir utan barn i huset och även om det är skönt så saknar man ju naturligtvis dom små liven. Den känslan är tyvärr inte ömsesidig är jag rädd då jag tidigare pratade med båda ätteläggen i telefon och man skulle ju kunna påstå att det ungefär minst intressanta i deras liv just då var att jag ringde.

Vår privata laptop kraschade igår så efter jobbet fick jag ta en tur till El-Giganten för att lämna in den och möttes av tämligen butter man vid disken. Empatisk och social som jag är så gjorde jag det till min uppgift att försöka muntra upp den gode mannen så när han frågade vad som var fel på datorn så sa jag glatt att den inte fungerat sen jag badade med den igår. Milt uttryck så var det inte rätt sätt att glädja honom på utan den enda reaktion jag fick var en jävlaidiotpajas-blick varvid jag tog till reträtt och beskrev vad som i verkligheten var felet med datorn. Nu återstår endast väntan i max 21 arbetsdagar för att se vad som går att rädda av skiten.



Imorgon är en annan dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0