Fan också..

öppnade precis mailen och där väntade en hurtig semesterhälsning från min chef att nu är det minsann dags för Tobias att göra frukt&vinkorgar igen. Som lök på laxen så är dessutom båda dom medhjälpare jag hade vid det senaste tillfället av dylik art på semester så nu kommer jag att stå där ensam, naken och rädd.Om inte.................kanske..........äh vad fan vi skiter i ödmjuka frågor och kör på direkta order istället. Hörru Fröken Bovik, nu är det dags att lämna hängmattan och komma in på kontoret och hjälpa farbror att skrynkla cellofanplast.

Jag är nog en ganska lagomt fåfäng människa. Jag tycker om att klä mig snyggt och gärna i lite dyrare märken, jag kan stå ganska länge på morgonen och fixa håret etc. Men jag kommer nog aldrig komma till det stadiet att jag 1. Kokar hårfärg på spisen 2. Har i denna färg i håret 3. Sitter med huvudet inlindat i plastfolie i 4 timmar 4. Punkt 4 har inte inträffat än och jag vet inte om jag vill veta vad det är.

Som ni kanske förstår så är det min sambo som just nu genomgår detta skönhetsbefrämjande? experiment. Men jag, jag bär min begynnande gråa nyans på både huvud och haka med stolthet och skrattar hånfullt åt Regainreklamen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men du förstår ju inte! Blev jag inte snygg eller??

2008-07-13 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0