Sveriges mest patetiska människa

Nej, jag tänker faktiskt inte på Linda Rosing då hon är utom all tävlan i den kategorin utan jag tänker på "mediefenomenet" Katrin Schulman. Kan någon berätta för mig vad dom beslutsfattare som ger henne alla möjliga radio och tv-jobb ser som inte jag ser. Enligt mig är hon bara en okunnig, stöddig, ignorant och allmänt vidrig människa som inte tillför mig annat än en oemotsåndlig lust att slå av radion eller teven så fort jag hör hennes röst. Jag har inga större tankar om någon i klanen Schulman men bröderna S framstår ju som rena genier jämfört med den lilla polskan.

Oliver och Elliot är hemma igen och det är fantastiskt mysigt med lite liv och rörelse igen. Nu ska jag rå om dom ända till på söndag då V70( Elliot vill hellre ha en C70) beger sig mot Borlänge igen för att dumpa skitungarna hos farfar för några dagar.

Imorgon kommer Marco, Maria och Mira på middag och med tanke på att dom bor i Andersberg så måste jag nu inleda arbetet med att gömma alla värdesaker och ta bort finspriten. På menyn imorgon står:

Förrätt: Gräslökspannacotta med kallrökt lax

Varmrätt: Gödkalvsrostbiff med saffranspotatis och pestosmör

Efterrätt: Blåbärscheesecake

Till detta dricks en Chianti till varmrätten och då jag har väldigt svårt för vitt vin så har jag införskaffat en flaska bubbel som jag hoppas ska matcha förrätten. Hoppas att detta faller väl ut.

Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0