Schön söndag

Grabbarna har återigen levererats till Borlänge för en veckas utfordring och uppfostran. Resan dit blev synnerligen behaglig då den ackompanjerades av Jens Lapidus sommarprogram. Jens har på senare tid blivit en av mina favoritförfattare och då han samtidigt är advokat så höll jag öronen öppna efter juridiska tips vilka nog kan komma väl tillhands då mina barn vistats i Andersberg och t.o.m. spenderat natten där. Nu väntar med största sannolikhet LVU-hem och LOB-omhändertaganden inom ett par år.

Gårdagen var en trevlig historia där flaskan fick agera kompass redan från lunch och lotsade mig och David tryggt fram bland både lunch, fotboll, middag och rosedrickande på Berggrenska. Synd bara att GIF är så jävla dåliga och verkligen belyser det kvaltitetsproblem som Allsvenskan lider av.

Bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0