Vatten

Jag har ju i tidigare inlägg i ömma ordalag beskrivit min mor som ju likt alla mödrar har haft ett ganska stort inflytande på mitt liv. Hon är ju bland annat tillsammans med min far ansvarig för den gensammansättning och andra delar av min fysik som deras kopulerande gav mig och man skulle väl utan att ljuga kunna påstå att den lämnat en hel del att önska. Jag är ju som ett exempel utrustad men en blåsa som skulle kunna vara Norra Europas minsta samtidigt som jag är en kaffe-törstläpp av Guds nåde. Dålig kombo någon?

Nu är väl det iofs ett problem som går att hantera och reglera men ni ska veta att när man som jag spenderar stora delar av sin dag i bilen så kan det lätt uppstå lite småjobbiga situationer aka, djävulsk kissnödighet. Man tycker ju att jag som småbarnsfar borde kunna leva som jag lär då jag alltid tjatar på grabbarna att dom ska gå på muggen så fort vi ska åka någonstans men själv har jag en imponerande tendens att glömma bort detta då jag åker ifrån ett kundbesök och alltså allt som oftast får sitta i bilen på väg till nästa besök idogt knipande och med tankar på annat än sånt som har med väta att göra. Eftersom jag desssutom är född med en otursklubba i munnen så är det ofta så att när det är som allra mest påträngande börjar det ju narurligtvis att spöregna samtidigt som det kommer upp en sjö eller annat vattendrag på min GPS. Detta inträffar ju som ni förstår aldrig på en öde landsväg utan alltid mitt inne i stan eller möjligtvis på E4 med 4 mil till närmaste rastplats.

Nu ska jag ta en kopp kaffe, röka och sen åka en sväng utan att komma ihåg att kissa först. Det är tur att jag iaf föddes med ett stort mått självinsikt.

UT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0