Swoooooooosh!

Sa det och sen var den helgen förbi. Nu sägs det ju att tiden går fort när man har trevligt och roligt och det har jag verkligen haft den här helgen då den spenderats i Liden för att övervaka att allt gick rätt till då Malin och Clabbe slutade leva i synd.

Under resan upp till Liden igår skedde underhållningen via mms från Marco och några av våra chaufförer som i ottan begett sig mot Jönköping för att besöka lastbilsmässan(nu snackar vi white trash deluxe). Någonstans efter E4 föddes tydligen tanken att det vore kul att göra en röv-quis till mig där dom helt enkelt moonade framför kameran för att jag sedan skulle få gissa vem som hade stått modell. Självklart såg jag direkt vem som var vem men svarade med avsikt fel då man ju inte vill riskera att gräva homo-hålet djupare än nödvändigt.

Bröllopet var fantastiskt vackert och trevligt och extra kul blev det då det bland övriga gäster fanns ett par favoriter från det förflutna. Den enda smolken i dom under kvällen många glädjebägarna var att busschauffören som skulle hämta oss från festen trots idoga mutningsförsök inte kunde tänka sig att visa lite flexibilitet och skjuta fram tiden för avgång utan prompt skulle åka på utsatt tid. Han skyllde på trötthet, vem vet han kanske också hade varit på lastbilsmässa. Men korv, det lät han sig bjudas på den lille snyltaren.

Nu är OS slut och vi kan lägga all fokus på kommande hockeysäsong. FBK har triumerat i 2 raka träningsmatcher nu och den enda logiska slutsats som finns att dra är att allt annat än ett SM-guld är att beteckna som ett gigantiskt fiasko.

Apropå OS så såg jag Susanna Kallur på Ikea idag. Där gick det minsann bra att stå upp hela tiden istället för att hålla på och snubbla och dom grejerna. Känns som hon kanske skulle testa att ha samma fokus på banan som på möbelvaruhuset.

Nu väntar söndagskoma men först, Malin och Clabbe jag önskar er all lycka och välgång i livet.


Bis Morgen Stockholm

Kommentarer
Postat av: sambon

Men du... När ska du själv sluta leva i synd??

2008-08-28 @ 08:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0