Ny vecka nya utmaningar.

Efter helgens bröllopsyra är jag åter tillbaka i vardagen och på dagens datum i kalendern stod idag en Stockholmstripp tillsammans med kunder och en kollega för att hälsa på hos ett par köttleverantörer. En på det hela taget trevlig dag med nya bekantskaper och nya lärdomar såsom t.ex varför kilopriset på oxfilé just nu är i paritet med en mindre nations BNP.

Imorgon blir det etter värre. Vi ska fotograferas för en informationsfolder om företaget och då jag senast i helgen blev brutalt påmind om min brist på fotogenicitet så är ju detta som ni förstår något som får mig att våndas i mängd. Om jag överlever så kan nog kvällen bli ganska trevlig med middag på Cinque med efterföljande fotboll.

Ser på sporten nu och påminns om att Paralympics börjar snart, undrar om mitt fotogenichandikapp ger mig möjlighet att delta?  Måste kollas upp, kan SOK låta turiser typ vissa simmare åka kan dom gott ta på sig spenderbyxorna och stå för en biljett åt mig också.  


Out

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har nåt åt dig i min blogg! :)

2008-08-26 @ 22:07:21
URL: http://marialindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0