Någon som vill adoptera ett barn?

Jag börjar nämligen så smått börja fundera på att göra mig av med Elliot. Efter sågningen häromveckan då han förkunnade att jag minsann var sämst i hela världen så kom följande dråpslag idag: " Pappa, om du hjälper mig med det här då är du den bästa pappan i världen......eller pappa du är den näst braaste pappan för Marco han låter ju oss vara uppe halva natten". Jaja, pojken är ju iaf. ärlig.

Lite roligare var då konversationen som utspelades sig på jobbet i fredags då jag och Therese var ute och rökte och samtalet av någon anledning gled in på skaldjur. Therese berättar då att hon älskar kräftor men att hon har lite svårt att hålla isär skaldjursarterna .-" Visst är kräftor samma sak som krabba, en krabba flera kräftor" säger hon med en dåres självklarhet och jag blir först bestört, sen skrattar jag, sen förklarar jag hur det ligger till och slutligen berättar jag naturligtvis för alla på kontoret vad människan sagt.

Hade vi jobbat på Samhall eller på kommunen hade ju en sån här grej varit vardagsmat men man ska veta att Therese normalt är en smart tjej. Efter fredagens debacel kommer dock hennes arbetsuppgifter att ändras något då hon istället för att jobba med sälj och ekonomi företrädesvis kommer att fylla på papper i skrivarna och se till att det finns tillräckligt med gem på allas rum.


Puss

Kommentarer
Postat av: pappa marco

Kommentarer överflödiga eller??Tobias manegement by fear eller Marcos mjuka linje?

2008-08-17 @ 16:08:05
Postat av: Thessan

Skit på're =))

2008-08-17 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0