Händer inte så mycket skrivvärt just nu...

men vi kan väl stolpa ett par grejer från veckan som gått:

Tråkigt: Min bil blev påbackad av en gammal kvinna som oförtjänt hade körkortet i behåll.

Roligt: Lappen på termosen i backstageområdet på Countryfestivalen som översatte tevatten till "The Water" på engelska. Dom skulle ha lyssnat när jag sa åt dom att inte anställa 9-åringar.

Mer roligt: Den servitör på en av stadens krogar som när han fick en beställning på Irish Coffee artigt frågade "Ska det vara en kaffe till det?"

Sorgligt: Den bartender på en av stadens krogar som inte hade en jävla aning om hur man gör en Irish Coffee.

Knäckande:  Elliot: "Elliot är bäst och Pappa är sämst......och pappa då menar jag sämst i hela världen".

Ganska roligt: Hur min kollega som enligt utsago skyller sitt yngsta barns tillkomst på en flaska Baileys nu försöker att få ett färgat barn genom att dricka lakritsshots.


Blåbär

Kommentarer
Postat av: Kollegan

För det första så va det en flaska Dooleys och för det andra så kan jag meddela att det nu är stopp gällande barn lakritsshots kan man dricka ändå.

Ps får man ett finsk barn om man dricker koskenkorva?...

2008-08-05 @ 10:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0